Anneler kızım 3400 kilo doğdu topuk kanı almaya gittiğimizde 3200 olmuştu ilk 10 gün içinde önce kilo verip sonrasında alıyorlarmış topuk kanından 10 gün sonra tekrar gittiğimizde 3900 olmuştu kilosu sadece anne sütü veriyorsan çok iyi ilerliyor demişti bugün de 1. Ay kontrolüne gittik ve şuan ki kilosu 4300 sizce kilosu 1 aylık bebeğe göre normal mi yoksa az mı evet her bebeğin yapısı ayrı kilo alımı farklı ama yine de bilgi sahibi olmak istiyorum 🌸