Ya bebeğim 8 aylık ama hala desteksiz tam oturamıyor aslında sırtını başını tutmasında bir problem yok hatta elimden tutunup ayağa da kalkıyor yerde oturtuyorum biraz oturuyor ama çok değil 1 dk ya duruyor ya durmuyor yana devriliyor ya normal mi bu durum acaba dengesini sağlayamıyor hala doktora götürsemmi acaba ilk çocuğum tecrübesizim lütfen yardımcı olur musunuz😇