minikarii Merhaba, verilen ilaçlar, serumlar ve ameliyat sonrası ister istemez hareket azlığı da ödem yapıyor. Benim öncesinde hiç ödemim yoktu ama ameliyattan sonra aşırı şişti ayaklarım. Bol su için ve yürüyebildiğiniz kadar yürüyün. Kan sulandırıcı iğne vermişti doktorum iki hafta kullandım. Sonrasında geçti. Geçici bir durum endişelenmeyin. Bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏻