arzusssss Merhaba tefalin 1x setini almak istiyorum yorumlarda çabucak çizildi birkaç ayda deforme oldu gibi şeyler okudum. Pahalı da bir set haliyle kararsız kaldım. Var mı aranızda uzun süre sıkıntısız kullanan