Çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümüne götürün mutlaka. Orada test yapıyorlar, birde çocuk olduğu için bir saat içinde sonuç çıkıyor. Eğer influenza çıkarsa yatış yapabiliyorlar. Bizim çarşamba günü influenza çıktı. Ateş 40 Kara çıkmıştı. Hemen yatış verdiler. Hemşireler bile çok çok zor düşürdüler ateşi. Dirençli ateş oluyormuş. İki gece üç gün hastanedeydik. Evde dusuremezsiniz bu ateşi dediler. Hep gözlem altında tuttular. İnfluenza şurubu başlandı. Sizde en kısa zamanda götürün