7 ay 10 günlük normalde 3 uyku yapıyorduk işte yarım saat-1 saat arası sürüyordu hepsi bazısı 40 dakika falan. Ama bugün şöyle oldu ilk uykusunu 45 dakika ikinci uykusunu 2.30 saat yaptı 🙈 ilk defa böyle bir şey yaşadık uzun süre sonra çünkü 5 aylıktan beri uyku konusu resmen bizim için bir imtihana dönüştü. Ve tabi bu durumda 3. uykuyu yapmadı, biraz daha erken uyudu ve öyle milyon kez kalkmadı. Sorum şu, iki uykuya düşmenin sinyalini mi veriyor? Yoksa bugün gördüğüm güzel bir rüya mıydı😂 düzenini bu şekilde mi devam ettirmeliyim?