sebeye Bebeğim 2 aylık yeni oldu abisi kreşe gidiyor malesef hasta olmuştu kardeşinede bulaştırdı dün acile gittik doktor buhar verdi evde günde 3 kez uygula gecicek dedi Bebeğimin burnu akmıyor Sadece sesi biraz gitmiş öksürüyor hapşırıyor ateş yok varmı tavsiyeleriniz
ozdenizzz sebeye Rsv virüsü çok yaygın test yapmadılar mi benim bebeğim bir hafta hastanede kaldı hava ve antibiyotik uyguladılar.
katya59 sebeye eğer emziriyorsan sabah ve akşamları bi kaç diş sarımsağı kücük kücük doğra suya koyup ic ve sık sık emzir bağışıklığı güçlenir şifa olur ona , burnunuda temizle acık olsun, hava işe yarayacaktır cok geçmis olsun 🫶
haticekasikci sebeye öncelikle çok geçmiş olsun daha çok küçükmüş bebeğiniz eğer emziriyorsanız dut kurusunu kaynatıp içebilirsiniz antibiyotik etkisi olduğunu duymuştum
Mammamiaa_ sebeye kızım iki aylıkken 1 hafta yattı hastanede . Akşam polikliniğine götürdüm 10 kere öksürürse yatırcam dedi korkudan yok dedim röntgen de temizdi. Eve geldik gece vakti artık uyumamaya başladı hop acile attık kendimizi ve yatış. Çok hızlı iniyor bebeklerde çok küçük. Sizde evde beklemeyin böyle bir durumda
ozdenizzz sebeye çok garip ki bi kaç saatte oldu her şey belki de ciddileşti diyim öksürükten uyuyamamaya başladı halbuki uyumak da istiyor bir kaç saat sonra nefes alırken sıkıntı yaşadı hemen doktora koştuk Rsv pozitif çıktı hava ve antibiyotik verdiler işin garip kısmı benim ikiz diğer kızım a bulaşmamış negatifti yan oda da 2.5 aylık bebeği olan anne vardı onun da kızı kreşe gidiyormuş muhtemelen o taşıdı dedi bu virüs en çok 2 yaş altını bu kadar etkiliyormuş.