Kizlar selam çok zordayim çocuğum doğduğundan beri hep bi uyku sorunu var ikinci bebegim. İlk cocugum asla bu sekilde degildi.
Şimdi şoyleki eğer aksamlari 9-10 civari uyutursam 1 saat maksimum 2 saat sonra uyaniyo ve sabahlar olmasin gece 3-4 uykusu olmasina rağmen deliriyo
Olurda aksam 11-12 arasi uyutursam gece bi mama icin uyaniyo 2-3 gibi sonra 6-7arasi yine mama icin uyaniyo ama bu sefer güne başlamak istiyo uykusuz bitap halde onu uyutmaya calisiyorum 8-9 arasi uyuyo bende uyuyorum ve 11-12 ye kadar rahat uyuyo boyle yaptiginda dengeleyebilmek icin gunduz tek uyku yaptiriyorum 4 gibi yatip 5.30 gibi kalkiyo ve yine 11-12 arasi gece uykusuna yatiriyorum.
Ben ne yapsam nasil aliştirsam bu cocuğu hic bilmiyorum sabah 8 gibi buyuk oğlumu okula goturuyorum bebegide komsuma birakiyorum 1 saat uyanik kaliyo ama zor bela