Bebegimm1 tugcem12 kız tarafından biri tutması daha güzel olur nişan kıza ait oldugu için kınadada öyledir düğünde erkek tarafından biri tutar yani ev sahibi kimse onun yakını tutar
eddm Omeraslan kız tarafıdan kimi istiyorsan o tutsun. Bizimki başlı başına saçmalıkla geçmişti benim haberim yokken görümcem geldi tuttu.
tugcem12 Kaçtım ama 7 senelik Evliyim babannem hocaya sordum sen tutamiyorsun diyor doğruluk payı varmı
eddm tugcem12 valla o kadar evlenen kişi gördüm hiç denk gelmedim bekar veya evli konusuna bence sorun olacağını zannetmiyorum.
middlemistt tugcem12 ay bıraksınlar bu hurafeleri ya benimde ablam kaçarak evlendi 9 senelik evliydi tepsimi o tuttu hiçbir şey de olmadı yani inanmayın böyle şeylere ilahiyat mezunu biri olarak söylemeliyim ki dinde böyle saçma şeylerin yeri yok
ebrusafura tugcem12 bagtıl inanış işte tepsiyi tutan kısmeti artar evlenir demişler geçmişten gelen saçma bir inanış işte görümcem 40 yaşında ve hala bekar🥲