Merhaba🌺
14 aylık oğlum var 2. Çocuğu düşünüyoruz sezaryen oldum doktorla görüşmeye gittim 2. Çocuğu düşünüyoruz iç dikişlerde vs. Herhangi bi sorunum var mı diye devlet hastanesine gitmiştim doktorun sanırım acelesi vardı daha ben ultrasondayken başka hastayı aldı onu dinledi bana da klasik konuştu 2 yaşa kadar emzirme öneriyorum ve hamile kalırsan yapışıklık vs olabilir dedi kafamı karıştırdı başka bir doktora daha gitmeli miyim sizce özelde doğum yaptım buralarda kar var hava şartları kötü kendi doktoruma gitmek gözümde büyüdüğü için evimin karşındaki devlet hastanesine gitmiştim o da üstün körü konuştu diyebilirim. Sizce beden olarak erken mi sezaryenli biri için riskli mi