Merhabalar 2 yaşında kızım var vajinal yapışıklık teşhisi koyulmuştu küçükken tama yakın kapalı
İdrar çıkaracak kadar bi ufak delik mevcut
Doktorumuz akışına bırakalım düzelebilir demişti ama güncel tablo da artık açmak gerektiğini düşünüyor doktorlar
Krem öneren de var ama kapalılık tama yakın olduğu için ameliyathane ortamında açmak gerektiğini düşünüyor çocuk cerrahı sizin başınıza geldi mi nasıl yol izlediniz .. pol ortamında çocuğa travma yaşatmak istemiyorum mantıklı olan sanırım ameliyathane de hafif sedasyon eşliğinde yapılması