aleyalpis Bebeğim heyecanlanınca kollarını çok titretiyo tabi normal gibi dueuyo ama geçen o kadar çok titretti ki korktum ve kollarını tuttum güldürmeyi de kestim normal midir ki sadece heyecanlanınca yapıyo