bebeklianneee şuan kış ayındayızya kuzim çok yer yoluyla atılmaz snairim da.ben elidmen geldiği kadar sık emzirmeue çalışıyorum. Bezdeki o yeşil bölgeye idrar gelmesse tamamen yeşil olmuyor .suanlik yumurta büyüklüğü olarak bakarsak gece 3 ten itibaren saat tuttum 4 bez yaptı rengi falan da çok arada köyü idrar yapms genelde acık renkli