inci86 ben alalı 5 seneye yakın oldu ama öncesinde hiç araba kullanmamıştım. Sadece babam minibüsü vermişti bi heves ama o da 1. Viteste düz yolda sadece yolu takip etmiştim. İlk girişte aldım. Hatta komisyondakiler ani freni biraz sert bulmuşlardı 🥲 tek güç kaynağım “o kadar akılsız insanlar alıyor ben mi alamayacağım” cümlesiydi. Stres yapmayınca her şey daha kolay oluyor.
Bu arada park etmeyi hocanın dediği gibi ezberleyip yaptım. Ama sınavdan sonra asla hocanın dediği gibi park edemedim. Kendi kendime öğrendim. Önce kaldırıma çok uzak park ediyordum şimdi sıfır ediyorum. O yüzden stres yapmayın. Zaten bir süre sonra alışıyorsunuz