Eftelya_ser Cns15 bizimki de Eylül 2 doğumlu kreşe de başladı inanılmaz şımarıyor inatlaşıyor zaten sürekli hasta oluyor onun da huzursuzluğu oluyor bu sene kombi kardeşi de geliyor bakalım ne olacak🤣
Serifealya Cns15 bizde durumlar aynı sizinkiler gibi ne yapma desek onu yapiyor şimdiden böyleyse ileriyi düşünemiyorum ( 13 nisanda dogdu)
Leo2020 Cns15 14 Ekim 22 doğumlu. Kardeşi var 4 aylık. Dediğim dedik çaldğım düdük. Hafiften vurmaya yeltenmeler de var. İstediği olmayınca da küsüyor. Ben merak ediyorum bunların ergenlikleri nasıl olacak 😂
Yagmurtanesi Cns15 Kızım 22 agustos 2022 doğumlu surekli ağlama var bazen sabrim tasiyor ama yapacak biseyim yok cocuk o gececek bugunlerin diyip telkinlemeye calisiyorum kendimi
Beraninannesii Cns15 Haziran 2022 doğumlu var birtanede bende hafif şiddette meyili var bugün beeni hirpaladi oturduk konuştuk elini opturdu anlaştık 😅 İnatlaşma var , babacilik var, isyan var, arada gülme var ağlama var 😅