Anneler oğlumu ablasının yattığı odaya taşımayı düşünüyorum ama ocak ayının sonunda tam 2 yaşında olacak. Ocak ayının sonjnda da bi şehir dışı planımız var. Bu yüzden o vakte bırakıyorum ayırmayı. Ama ilk önce meme mi oda mı bilemedim 🤷♀️ ablası 27 aylığa kadar emdi dye onuda emzrmek istiyorum hak geçer diye. Bilemiyorum tecrübeli anneler destek atın bana