26 aylık kızım aylar aylardır kabızdı ama şu şekilde günde 2 kere yapardı az biraz ıkınırdı keçi pisligi gibi cok afedersinuz boncuk gibi yapardı aşırı sert.1 haftadir kuru kayısı kaynatiyorum 6 tane kayısıyı ve 1 adet kkuru siyah erigi minik minik dograyip yaklaşik 150 ml suda kaynatiyorum aksamdan sonra onu meyve suyu kabina koyuyorum marketlerde satilan bildigimiz 200 ml lik icindeki bosaltip.sabahlari kahvaltida veriyorum.1 haftadir sonuç mükkk.yanu ben hazir meyvesuyu diye kandiriyorum sizin bebeler iciyorsa nirmal bardaktada verebilirsiniz.burda cok arastirdim ve arastiran gördüm belki birilerine faydam dokunur diye yazmak istedim.