15.5 aylık kızım var memesinde şişlik var çocuk doktoru yeni farketti endokrine yönlendirdi endokrin doktoru tüp bebek tedavisinde alınan pregestan hormonu sebebiyle olabilir hormon testi alalım sabah dedi başına gelen varmı ergenlik olursa diye çok korkuyorum boyuda uzun kızımın 87 cm kilosu 12 ben 164 babası 179