Selmagkk Bebeğim 5aylık reflü yatağını bıraktıramıyprım artık küçük geliyor am kendi yatağında dönüyor ağlıyor pışpış yapıyorum sırtına mesaj yapıyorum uyusun diye yok ne yapıcam nasıl alıştırabilirim
balmelinam Selmagkk eger o yuksekligi istiyorsa yataginin altina bas kismini yukseltecek sekilde battaniye vs koyabilirsiniz biz park yatak kullaniyoduk ve oyle yapmistik zamanla o yuksekligi kademeli azalttik oyle oyle duz yatmaya alisti 🌸
balmelinam Selmagkk yatagin ustune bisey koymayin yatagin altina koyun yataginda yine bisey olmasin yani anlatabildim mi bilemedim🤭 yastik icin erken 🌸
Selmagkk edsn1 nasıl sığıyor şuan yataşınkinimi kullanıyorsunuz siz rahat edemiyordur diye düşünüyorum kendi yatağını o kadar araştırarak aldım onda yatsın yayıla yayıla istiyorum açıkçası 😅🥰