Ana sınıfına gidiyor çocuğum. Bugün bir olaydan bahsetti. Tuvaletin birinin pis olduğunu (çişli)ve orada çalışan ablanın sen yaptın temizle dediğini söyledi. Anne valla ben yapmadım başkası yapmıştı dedi. Peki ne yaptın deyince sildim dedi. Bu olay ne zaman oldu deyince de okulun ilk zamanları dedi. Böyle birşey yaşamış ve unutamamış anlaşılan. Onca zaman bana söylemeyip şimdi söylemesinin psikolojik etkisi nedir sizce?