Kızlar ferritin değerim 0.5 yerlerde resmen emziriyorum da nasıl bir tedavi uygulanır korkulacak bi durum mu yaşayan var mı düzelir mi daha doktora danışmadım kendim e nabız üzerinden baktım ama sabaha kadar uyuyamıcak gibiyim böyle şeyleri kafama çok takıyorum