Ecrinsuy 5 haftadır diyetteyim sıkı bir diyet emziriyorum 6 kilo verdim 62 kiloyum şuan hedef 58 4 kilo hedefim var ama bugün annemin Doğum günüydü öyle bi canıma tak etmiş ki pasta yedim hemde baya iyi bir dilim sonradan pişman oldum nasıl telafi edebilirim kuzular birde diyetisyene gidiyorum söylesem kızar mı 🤭
Zk95 Ecrinsuy neler yapıyorsunuz acaba. 57 kilodan 85 kiloya çıktım hamileliğimde 15 kilo gitti ama hala 13 kilom var vermem gereken
Deletedmom133 Ecrinsuy bende diyetteyim bugün 11 günüm bitti bende dun küçük bi dilim santili kek yedim eve gelince hemen spora sarıldım 1 litre suyu içtim ekstra aksam yemegim dede sadece corba yedim sirf kek yedim diye 😀
Alisa58 Ecrinsuy bende 62 63 arasıyımmmm canım ne istrese Yiyorum bu dünyaya birdahaki gelmicemmm😁 boyunda 161 boşver ye gitsin ne pişman olcan
Makbuss Ecrinsuy olagan şeyler hic moralini bozma yarin hafif beslen yada egzersizlerini biraz cogalt hepimiz yeri geliyor bozuyoruz surekli de diyet olmzki
Ecrinsuy Canım diyetisyene gidiyorum bol su sebze yemeği et süt ürünleri tüketiyorum ama miktarlarını kişiye göre belirliyor
Ecrinsuy Deletedmom133 Büyük ihtimal yarın ağlaya ağlaya spor yapıp yeşil çay içip çorba ile beslenicem 😂diyetisyene gidiyorum ama mesaj atmaya korkuyorum kızar diye
Ecrinsuy Büyük ihtimal yarın ağlaya ağlaya spor yapıp yeşil çay içip çorba ile beslenicem 😂diyetisyene gidiyorum ama mesaj atmaya korkuyorum kızar diye
Ecrinsuy Tugba68 diyet değil de beslenmene dikkat edebilirsin şuan hamilelikten kilom hiç yok keyfe keder veriyorum kilo 65 ile hamile kaldım 72 ile doğuma girdim 68 kiloydum çıktığımda hep dikkat ettim ama bazen çok zorlandığım oldu 😂inşallah 58e düşersem Ramazan’da hedef 55 olur mu sizce kızlar
Ecrinsuy Deletedmom133 bencede insanız sonuçta sizce Ramazan’da da devam edilmeli mi bu ay sonra 1 ay daha gidip hedefimden sonra korumaya geçeyim diyorum fikriniz ne sizce
Deletedmom133 Ecrinsuy ben oruc tutcagim ama tabi biraz bozulmus oluyor su sekilde yemeği dusunuyirum yesillik yumurta ekmek 3 4 dilim en azindan ipin ucunu kaçırmadan bende soracagim diyetisyene zaten en buyuk dusman beyaz ekmek tatlı ve kizartma bunları yemezsek ben ce almayiz 😀
Ecrinsuy Alisa58 bende 163 boyum pek kilomu göstermiyorum ama Yinede 59 ve aşagısını görmek istiyorum 🤷🏻♀️Ah biz kadınlar
Ecrinsuy Makbuss aynen o şekilde yapacağım bol su ve egzersiz çok fazla hafif beslenemem 4 buçuk aylık bir kızım var 🥰
neon12 Ecrinsuy bende bozdum bugün azıcık😂sütlü poğacanın ve kekin yarısınından azını yedim pişmanmıyım hem de çok😆
Emimehmet123 Ya benim sadece göbeğim kaldı doğumdan sonra yedi aylık bebeğim var boyum 1.65 kilom da 64 .. bi atmışa düşsem iyi , göbek eritmek için ne yapmalıyım , şurda köşede bekleyeyim 🤚🏻
Ecrinsuy Emimehmet123 canım benim de hafif göbeğim var Leslie+ mekik yapıyorum başka türlü imkansız gitmez 😂