sarsarmakarayi Merhaba,öncelikle her bebek farklıdır 2.bebeğimle bunu kesin deneyimledim.Oğlum emip kundak yapıp uyurken kızımın dalması uyuması zaman alıyor.Kesinlikle önce kundağı deneyin,uyku kalitesinş artırır.Kızım istemiyordu 15 gün yapmadık ama sonrasında biraz zorlayarak yaptırdım.Gazlı bir bebekti reflü yatağı gibi kaldırdım yatağın başını oda uyku kalitesinş artırdı.İlk bebeğinizse şunu söyleyebilirim ki bebekler böyle uyur uyumaz ama sizin yapmanız gereken sabırlı olup geçici olan bu dönemde biraz sabırlı olmaya çalışmanız.İnanın geçiyor ben 2.bebeğimde daha zorlanıyorum fakat dert etmiyorum.56 günlük oldu ve artık uyku süreleri biraz uzamaya başladı.