Papatya-eylul88 25aylık oğlum kitapları çok sever bolca okuruz. Lego oynarız, arabalarla oynarız, hamur ve kinetik kum var onları ister bazen. Genelde anlamsızca koşuştururuz evde😂 hava güzelse parka gideriz ya da bahçede top oynarız. Bazen kedileri takip ederiz bazen scooter sürer. Yaşına uygun bi arkadaşı yok maalesef ama babaanne, anneanne, dedeler, hala, teyze çok yakınız muhakkak günde birileriyle görüşürüz. Çok enerjik ben yetişemiyorum. Hepimize kolay gelsin ☺️😂