Kızlar kızımın sesi kısılıyor, hasta olacak gibi ama ateş, grip, öksürük gibi hiç belirti yok. Ballı su, ıhlamur, nane limon, pekmez gibi şeyler içiyor düzeliyor birkaç gün sonra tekrar kısılıyor. Boğaz ağrısı olunca ses gider diye ağrı kesici şurup verdim 1 2 kez ama etki etmedi. Hastanelerde şuan salgın var pek götürmek istemiyorum ama gitmem gerekiyor mu acaba 😬