Bebeğimin dilinde morluk var diye doktora gittik kan tahlili yaptırdık temiz çıktı ama doktorumuz kanda yağ var diye istediği bi kaç tahlil çıkmamış bebekte kolesterol olabilir dedi tekrar tahlil istedi canım çok sıkkın kan vermek ayrı zor çünkü bulamıyorlar çok ağlıyo daha bu yaşta böyle bir risk taşıması ayrı