bstgoduncu selam cnm benim bebegimde vardı ama emmesine engel değildi kilo alışı vs gayet iyiydi. Fakat cerrah peltek olabilir ilerde r,l gibi harfleri zor çıkarabilir dedigi icin bende ilerde zorbalık görür diye 6 aylıkken kestirdim, sorunsuz atlattık süreci. 1 hafta pütürlü seylerr yedirme dedi doktorum, kontroldede iyileştiğini söylemişti.