Kızlar selamlar🌸bebeğim 2,5 aylık ve kundak istememeye başladı. Kundak yaptığım zaman kıyameti koparıyor kabul etmiyor çıkartana kadar ağlıyor. Kundaksız da uyumuyor moro refleksi yüzünden elleri sıçrıyor uykudan uyanıyor ve bir daha uykuya dalması nerdeyse imkansız oluyor. Kucağımda uyuyunca o refleks hiç yok nedense ama beşiğindeyken hep sıçrıyor elleri. Sizce nasıl bi çözümü olabilir kısır döngüye girmiş durumdayım . Kundakla uyumuyo kundaksız hiç uyuyamıyor… acaba uyku tulumu alsam alıştırsam çözüm olurmu? Biraz büyük alsam kollarını fazla hareket ettiremez belki dolayısıyla da uyanmaz