Çocuğum perşembe gününden beri grip. Düzelmiyor hatta daha da ilerliyor. Bugün aile hekimine götürdüm aferin şurup verdi, eve geldiğimde şurubu verdim biraz rahatlasın diye. İlacı verdiğimden beri uyuyor, kafasını kaldıramıyor. Daha önce kullanan var mı? 4 yaşında çocuğum