asrinhatasi Sevgili anneler, saçımdaki beyazları kapatan güzel kalıcı akma yapmayan bir boya önerisi istiyorum. 5.0 kullanıyorum kendi rengine yakın olduğu için. Koyu renklerde başarılı boya istiyorum.