Arkadaşlar idrar yaptıktam sonra bir damla kan neden geliyor olabilir yarn için randevu aldım ama çok tedirginm beta hcg 10.98 çktı önce daha yüksekti sonra düştü 10.98 oldu 14 iken 10.98 oldu şuan ilçedeyim burda öyle kadın doğum yok yrn merkeze özel hastaneye randevu aldım ama çok tedirginim daha önce yaşayanınız var mı?