_muzikutusuu v10 extra kullanıyorum, tuşa basılı tutmak zor değil kol parmak ağrısı da yapmıyor çok abartılıyor. Tetik zaten çok hassas dokununca bile çalışıyor. Haznesi büyük diye tercih ettim ve başlıkları fazlaydı. Sert ve halı zeminde başlık değiştirme derdi yok ikisine de uygun v10 da da aynı mı bilmiyorum ama extrada öyle