cavcii yigitinannesii22 ben kullandım 95-100c göğüs bedenim ama çok sıkıntı yaşamadım elektrikliye göre bi tık daha az çekim gücü ama sütüm az olmasına rağmen sağıyordu işimi gördü benim. Şarjı da iyiydi hemen bitmiyordu 2-3 kez kullanabiliyordum
janssu yigitinannesii22 ucuz olsun diye ilk bunu aldim sonra mochi aldim ikisi de aynı performans bence. Butcenize ne uyarsa onu alin. Ama eger daha konforlu olsun derseniz mochi. Acuranin kafa kismi cok disarda kaliyor ustten dusmeye meyilli olunca rahat olmuyor
esmaperi Bende kullanıyorum ilk iki ay şarjı çok iyi gitti ama şuan 5 dakika bile sürmüyor. Şarjı dolu gösteriyor ama kullanmaya başladığım anda şarj işareti bire düşüp yanıp sönüyor ve ardından kapanıyor maalesef