Kızım 11 aylık. Sabah avuç içleri bana sıcak geldi ateşini ölçtüm 36,4 idi. Kahvaltı yaptırdım, sonra işe gittim. Bakıcı ablamızdan akşam alırken yine vücut ısısı yüksek geldi ölçtüm 37 bu sefer de. Benden sonra çok bir şey yememiş. Süt ve yoğurt yemiş sadece. Ben geldikten sonra yemek yedirmek istedim kesinlikle almadı. Çok mız mızdı. Meme emdi. Sonra da saat 20.00 gibi emerken uyudu. Uyuduğundan beri başındayım bir ara ateşi 38 e çıktı sonra yine 36.5 oldu. Çok huzursuz uyuyor. Uyandığında acayip ağlıyor ve inliyor resmen. Ne yapmalıyım sizce. Ateşi var mı yok mu belli değil.. sizce calpol tarzı bir şurup vermeli miyim. Ama durduk yere de ilaç vermek istemiyorum. Bir akıl verin lütfen