Kızlar size sormak istedim bir yakınımız bebeğim 2 buçuk aylık hastalandığında ıhlamur vermiş 1 çay kaşığı rahat etti diye söyledi. Benim oğlum 5,5 aylık şu an öksürük ve burun akıntısı var antibiyotik kullanmak istemiyorum. Nebülizatör ile hava vermeye ve sık sık burnunu temizlemeye çalışıyorum. Aranızda bebeklerinize ıhlamur veren oldu mu acaba ?