Kızlar çamaşır deterjanı olarak önceden Alo ve Ariel kullandım çok memnundum . Sonra Rinso almaya başladım . Ama arınmıyor gibi çok pişmanım deterjan sanki kalıp kalıp duruyor. Ayrıca hiç iyi yıkanıyor kaç kere iki defa çalıştırdım makineyi. Çamaşır şampuanı denedim bingonu ama o da çok yoğun kokuyr alerjimi tetikliyor. Çamaşır ve bulaşık deterjanı önelerileriniz var mı . Tekrar alo ve fairy dönmek istemiyorum