yelizhilal Bebeğim sekiz aylık kollarını öne doğru ittirip ellerini yumruk yaparak ahhh diye bağırıyor yani sinirleniyor neden
sarikavun yelizhilal bunu yaparken mutsuz ve huysuz mu. Benimki de yapiuo 8 aylik ama benimki keyifli sekilde yapiyo keyif oyunu gibi
myangelson yelizhilal benim oğlum da öyle ellerini iki yana açıp yumruk yapıp kendini titretiyor resmen sinirlenince 😂 bir de hıı diyor 😄 önceden heyecanlaninca da yapardı da şimdi sadece sinirlenince yapıyor bazen. Azalttı ama baya. 10 aylık oldu
yelizhilal semanurmevasu Unutur mu acaba diye bekliyorum o böyle yaptıkça panikliyorum yani hiç bir sebep yok sinirlenmesi çok garip😅