angelmommy_ bu videoyu gördüm arkadaslar doğru mu acaba küvette küçük oluyor otorakta banyoda yıkıyorum
hunilimomy angelmommy_ eskiden sicak olsun diye sobanın yanında leğende yıkanırmiş alakasi yok yoksa yazilanlarla
sonnenblume angelmommy_ Suni sancı ya da sezeryanla doğanlar normal doğmamış mı oluyor 🙂 benim oğlum suni sancıyla doğdu çünkü Rabbim öyle istedi kesesi delindi ve daha fazla beklemeden geldi 🙂 kalp gözü kapalı mı yani 😳 lütfen böyle şeylere inanmayın. Bütün bu hikayeler eskilerin korkutma şekli. Nasıl şimdi polis doktor korkutması varsa eskiden de böyle şeylerle korkutmuşlar insanları. Bakın hiçbirinin mantıklı açıklaması yok.
hunilimomy angelmommy_ o dönemin şartlarına göre onlarin bildikleri doğrudur belki ama gunumuz şartları için değil kimsenin söylediği değil cocugum icin benim bildiğim araştırdıgim doğrular önemli
Birminikaslan angelmommy_ iyi de eskiden banyo diye bir olay var mı ki doğru düzgün yani nerede yıkacak ki evin en sıcak yeri sobanın dibi tabiki orada yıkayacak.
babymam_ angelmommy_ 3,5 ayına kadar küvette yıkadık sonra banyoda yıkamaya bir alıştık şuan hep banyoda yıkıyoruz ben veya babası fark etmez 5,5 aylığız döndüğü için artık zor oluyor ama yinede en kolay ve güzel banyoda yıkamak 😇
yenibir angelmommy_ bende banyo da yıkmam yani ailem tanıdığım herkes bir yaşına kadar yıkamayız bazen iki yaşa kadar uzatırız da 🫠
sarikavun angelmommy_ eskiden anadoluda banyoda yikanmazmis cunki soguk arkadaslar. Sobali evlerde koylerde ne yapacak insanlar legende salonda yikicak tabi hasta mi olsun cocuk. Simdi oyle bi durum mu var heryer sicak. En isinmayan evde banyoda soba var suyu ocakta soba uzerinde isitmiyon bisi yapmiyon. Sok banyoya guzelce yica bebegini gitsin
sarikavun angelmommy_ bi de ne kadin bilgisi allah askina sezeryan mi vardi suni sanci mi vardi kadim donemde de kadim donemden bahsediyolar🤣🤣
maysamoms33 angelmommy_ bu saçmalıkta bile sezeryan normal doğum hatta verilen sancının bile ayrışımı yapışmış şaka gibi 😂😂
Marianne angelmommy_ evde doğal gaz olmayınca mecbur yatak odasında yıkıyorum kış aylarında tabi. Yazın banyoda. Sezaryen, suni sancı ne alaka onu anlayamadım 😆
goldengate angelmommy_ cahiliye kafasi. Kaynanamda kizar hep bana banyoda yikiyorum diye hic takmiyorum