Merhabalar 🙂
9 aylık bebeğimde uzun süredir kabızlık var. Zeytinyağı içiriyorum lifli beslenmesine dikkat ediyorum ama yine sert şekilde yapıyor tuvaletini. Birazda zorlanıyor yüz ifadesi o şekilde yani ama bu bebeklikten itibaren hep öyleydi. Bağırsaklara vs ultrason ile bakıldı herşey normaldi. Culturelle probiyotik kullanıyorum pek faydasını görmüyorum şuanlık. Ne yapmamı önerirsiniz bu durumu yaşayan varmı neler yaptınız? Hindistan cevizi yağı önerilmiş ama kullanıp memnun kalan varmı? Daha ek gıdaya başlamadan doktora söylediğimde bana çölyak olabilir gastroentolojiye gitmemi söyledi ama hiçbir belirtisi olduğunu düşünmüyorum o yüzden götürmedim. Benle aynı durumda olan varsa lütfen yazsın