bbozca merhaba ☺️ Ücretli iznim 8 Şubat’ta bitiyor. Hakkımız olan işkur destekli yarım çalışmayı (60 gün) yapan veya bilgisi olan var mı? Bunun için ilk önce iş yerine mi işkur’a mı başvurulmalı nasıl yol izlemeliyim?