defnes32 yeni yemek yaptığınızda hepsini yiyeceksin gibi cümleler kullanmayın. 5 yaşında kızım, seçici beslenen çocuk. Yeni yemek çeşiti çıktığında 1-2 kaşık tadımlık verin, sonra sorun tadını beğendin mi diye? Beğenmediyse neyini beğenmedin, tadı neye benziyor gibi sorular sorun. Hindi, tavuk, ördek etlerini ızgara ve krema sosunda sever, salçalı sevmez. Köfteyi airfryerde yapılırsa yer, tavadakini yemez. Küçük parçalarla vermeye çalışın, çünkü duyusal hassasiyetleri var. Çorbayı ilk defa bu sene içti mesela. O da belli çeşitleri, hepsini yemez. Sebzeyi de köftenin içine blenderden geçirerek koyuyorum. Hiçbir şekilde anlaşılmasın diye.