eses123 doktorunuz bırak dediyse bırakılmalı, çünkü D vitamini bünyede depolanarak fazla miktarda olduğu zaman kalsiyumle tepkimeye girerek çocuğunuzda hiperkalsemi hastalığı yapar. Damarları içeriden kalsiyum tabakayla kaplanır. Bir araştırın nasıl bir hastalık olduğunu, hipervitaminoz da iyi bir şey değil.