Defnemomm 3 yaşında kızım var gece aniden ateşlendi ve kuştu doktora gittiigmde idrar yolu enfeksiyonu tanısı koydular. Acildeki bi doktor antibiyotik verdi başından geçen var mı antibiyotik olmadan iyileşir mi
canmanayvesuyu Defnemomm gerçekten idrar yolu enfeksiyonuysa antibiyotiksiz iyileşmez kullanın mutlaka
Busegr Defnemomm başıma gelmedi bilmiyorum ama ben enfeksiyon durumlarında dut çayı veriyorum kızıma iltihap atmaya yardımcı oluyor hastalık süreçlerimiz çok kısa oluyor
oylesinebiri__ Defnemomm kendim defalarca geçirdim yani çocuğunuz daha çok küçük enfeksiyonu ne kadar kötü bir şey olduğunu bilmiyorsunuz herhalde şu yetişkin haline ben biliyorum ne kadar kötü bir şey olduğunu