balkizlar O zaman dyson alırsanız daha çok memnun olursunuz. 😅 Ben v12 kullanıyorum. Dysondan önce süpürge yapmıyormuşum evde tozun zerresi yok. Kuzenim 4 kedili evde dyson v11 kullanıyor 3 senedir. Makinenin performansı hala çok iyi ve evinde hiç tüy toz yok. İki senedir philips kullanan kardeşimin makinesi gırgıra dönmüş diyebilirim 😕