SerenGltkn benim bulduğum çözüm; bebeği eşi çevreyi şartları hemen değiştiremeyebiliriz. Tepkimizi değiştirmek ve bunda kararlı olmak. Bebek ağlayabilir, o an stres içine girip gerilmek yerine deriiinn derin nefesler alıp veriyorum. Evin bazı günler pislik ötesinde bir pisliğe bulanmasına izin veriyorum. Paçama yapıştığı her an onu oyalamaya çalışmak yerine, bazen işime devam edip kendi oyununu kurmasını, sakinleşmesini sağlıyorum. Kırılıp bozulacak laf edecek olunsa bile fazla fazla yardım istiyorum (eşimden ve annemden😅). 3 yaşa kadar diye sürekli kendime hatırlatıyorumm, 3 yaş gerçekten dönüm noktası ve anaokuluuu zamanııı🌟