Mervenejan Yatarak emziriyorum başlarda tansiyonum 6/4 lerde geziyodu çok emdigi için halim kamıyodu sonrada rahat aliştim korka korka olsada Allah yardım etti içgüdüsel olarak ezme işte falan filan hiç yaşamadım şimdi 6 aylıgız akşam oldumu yata yata ben uyurum k uyur 🙂