slnklc 6 aylıkken daha hala bebek kokusu aldığınız için özlemezsiniz. Ben ne zaman geçecek bu günler diye iki sene boyunca ağladım. Şimdi kızım 4 buçuk yaşında. Büyüdü, değişti, minicik halinden eser kalmadı. Beraber bebeklik resimlerine bakıp özlüyoruz o hallerini. İlk konuşması, ilk adımı, ilk gülüşü ne kadar da güzelmiş diyorum. Yani siz daha sürecin içindesiniz. Üzülmemeniz çok normal. Büyüyünce yaş aldıkça özlersiniz 😊