16 aylık oğlum oyun kurmuyor kendisi. Yani oynuyor ama evcilik tarzı böyle belli bir mantık içeren oyunları ben kurarsam oynuyor kendi yapmıyor normal mi? Kaç yaşında başlıyorlar buna?
Mesela arabalarıyla oynar ama amaçsızca sürer. Ben burası otopark olsun arabalar burdan kaysın park etsin filan diye oyun kurarım o zaman öyle oynar. İstiyorum ki kendi kendini oyalasın çünkü böyle amaçsızca oynayınca sıkılıyor hemen iki sürüp bırakıyor.