Merhabalar bebeğim düzeltilmiş iki aylık ama çok uyuyor gibi yani gözleri uykulu gibi sürekli ve çevremdeki herkes işte hareket ettir neden böyle uyuyor çok yakın bir arkadaşımın çocuğu da iki aylık şu an o gayet zamanda doğdu tabi etkisi vardır belki işte o yatmıyor seninki yatıyor ya böyle laflar o kadar duyuyorum ki arkadaşlar bu normal mi prematüre anneleri lütfen içimi rahatlatır mısınız bu arada nörolojik muayeneye de gittim 1:30 ay sonra tekrar gideceğim ama şu anlık doktor her şeyin yolunda gittiğini söyledi.