Kızlar şimdiye kadar ekrana maruz kaldı istemesem de maalesef videolar olmadan yemek yemezdi. Ve yaşına göre konuşması da geri gibi biraz herşeyi anlıyor algılıyor ama tam cümle kurmak yok . Bide aşırı hırçın olmaya başladı 3 gündür video açmıyorum YouTube dan çok şükür sanki çocuğum daha uysal olmaya başladı Kendi kendine biraz oynamaya başladı sakinleşti resmen sadece günde 15 20 dk kadar tom kedi oyunu seviyor eşim onu açıyor bide arada telefonda kendi videolarına baktiriyorum onun haricinde çizgi filmler diğer videolari.kestim umarım devam eder daha da